perjantai 31. toukokuuta 2013

huomenna juhlimista!

Tässä on aika hyvin taas menny vuosi. Itse valmistuin vuosi sitten ja huomaan kyl et oon kehittyny ompelussa tässä yhä edelleen. Onneks taitoja pitää yllä tuo cosplay ja satunnaiset ompelu ideat.

Harmittaa vieläkin tuo inssi aika harvinaisen paljon koska rahat on vain tosi tiukoilla, kelakin päätti jättää tällä viikolla käsittelemättä mun työttömyysturvan no eipä voi mitään...

Huomenna tosiaan veli pääse ysiltä muutama vuosi sitten se oli viel niin pikkune ja kohta se on  jo täysi-ikäinen mihin tää aika menee! ollaan kyllä tosi hyvis väleissä mun veljen kaa mistä oon ilonen. Tampereel kun asuttiin niin riideltiin tosi paljon mutta sitten kun muutti tänne rauhallisemmalle seudulle eikä kummallakaan ollut omia kavereita niin kai se sitten vaikutti asiaan et nyt ollaan hyvää pataa.

Kaveri kutsu myös valmistujais juhliinsa joten huomenna karaokea ja tanssimista. Mun ei edes tarvi oikeestaan mennä juomaan tai mitään semmosta haluan vain laulaa ja käydä tanssimassa viime kerta menikin ihan vesilinjalla koska oli niin lämmin. 

Muutaman tanssi kerran jälkeen oonkin täs ihmetelly kun määhän en tanssia millään tapaa harrasta.Kotona joskus sitä tanssahtelee jne niin pari miestä sit on tullu kehuun et tanssin hyvin ja miehet ovatkin olleet sitten semmosia että heistä on huomannu heti että on useamman vuoden tanssinu no ihan mukava kuulla. Oon kyllä muutenkin aika immarreltu että jotku kehuu fiksuksi, kauniiksikin ja on nostanu hattua sille et osaan olla erilainen ja pitää moista kiinnostuksen kohteistani kiinni. 

Muutama vuosi sitten vielä sai kuulla kuinka vitun outo oli, tai vitun ruma läskiperse ja buuattiin yläasteen käytävillä.  No musta tuli helvetin hyvä piirtäjä yläasteella ja kehityin siinä paljon. Kiitos myös kuviksen opettajalle että antoi mun piirrellä välitunnit siel luokas ja muidenki tunneilla plus oli ainoa opettaja joka piti huolen että hänen aikana mua ei ainakaan kiusattaisi, luokan valvoja kun mun aikana totesi vain et ei voi asialle mitään tehdä. No hyvin tuosta selvisi vaikka sosiaaliseen elämään se vaikutti paljonamiksen ajaksi jos piti luokan edes jotain esitelmää pitää niin paniikkisiinä ihan tuli. Cosplay onkin ollu mulle tosi hyvä keino päästä eroon tuosta esiintymis kammosta ja samoin karaoke. 

No tuossa nyt vähän tuommoista huomenna on kiva päivä ja odotan innolla!
Toivon mukaan saataisiin myös nyt killan kesken toimimaan tuo minecraft mappi left 4 dead 2

Tämmöistä toppia tässä väsännyt hetken ja huone tosiaan on kuin heli myrskyn jäljiltä.
Blutengeliä tähän loppuun voikun tätä soitettaisiinkin tuolla KK:ssa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti