keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Inssistä ja money money money must be funny.

No päinhän metsää se inssi meni vaikka opettaja uskoi siihen että mul on hyvät mahdollisuudet päästä läpi, ei tullu hylkyä kuolleen kulman takia, eikä ryhmittämisestä sanonut inssi setä mitään ja hyvin kuulemma seurasin kevyen liikenteen, eikä inssi sedän tarvinnu puuttua mun ajamiseen jarruttelemal tai muuten, tasku parkkia kun en saanut tehtyä niin se oli yksi syy hylkäämiseen.

No eipä voi mitään mutta menetinpä viime yönä yöuneni tuon takia plus kun kultalusikkaa ei ole perseessä niin raha asioiden suhteen tuntuu pahalta että nyt joutuu uusiksi menemään. n.200 e on vaan helvetisti liikaa mulle ja kun itte haluaisin kaikki raha asiani hoitaa....
mut pisti kyllä harmittamaan että sitten jostain pikkuvioista tuli hylätty. Tiedän myös sen että stressaan herkästi ja sen takia nuo yöunetkin menee koska mulla vaan stressi vaikuttaa fyysiseen puoleen ihan helvetisti esim. sydän muljahtelee niin yrittääpä sit nukkua siinä kun on helvetinmoinen stressi...
Olisihan se helppoa jos rahaa oikeasti olisi mutta kun sitä ei ole käytän yhä samoja 5v vanhoja t-paitoja ja kirpputoreilta ostan paljon vaatteita ja joskus ompelen itse vaatteet onneks olen pieni kun mikä niin kangasta ei mee paljoa! ja porukat tuossa autokoulu hommas auttaa niin harmittaa et nyt he joutuu taas avittaa mua ja on muutenki sellane olo et asuu siivillä mutta kun työpaikkaa ei saa se ei ole vain niin helppoa ompelijalle ja henkilölle jolla ei oo työkokemusta yhtää! kun ei vain ole töitä ompelijalle ja vielä en voi omaa yritystä perustaa koska raha MONEY MONEY ja MONEY!. Tämän takia tuntuukin siltä että olen huono ihminen kun pari kymppisenä asun kotona työttömänä ja en ikinä töissä ole ollut ja pelailen konsoleil/koneel/dataan jne. haen töihin jotka mua kiinnostavat ja haluaisin tehdä, musta se vain tuntuu helvetin pahalta välillä että semmoista. ja kun ei mua kiinnosta lähtee tekeen mitään puhelin myyntiä jne

Ja sitten kun nuo ajotunnit tosiaan meni sit yliviikon päähän eli tässä on taas tämmöne tauko ajamisesta täs välis.


En vaan voi sille mitään et helposti stressaan asioita ja varsinkin kun porukat puhuu siitä kuinka ei ole rahaa ja että pitää elää tiukoilla jne niin se vain lisää mun paineita et pakko päästä läpi niin ei enään menisi rahaa inssiin uusiks eikä ajotunteihin mutta joo tai sit mää olen vain helvetin paska eikä musta ole ajaan autoa millään tapaa en tiedä

Onneksi kilta oli piristämässä vähän mun päivää! vaikka vain eniten kaipaisin mun kultaa tänne ja siihenkin on pitkä aika kunnes nään Teemua ja joo mulle on päivät aika pitkiä kun meh eipä mulla oikeen mitään ns elämää ole. videopelien cosplayn ja karaoke viikonloppujen lisäks
.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti