perjantai 24. toukokuuta 2013

Left 4 dead 2 ja jännitystä

Eilen ilta menikin Left 4 Dead 2 pelailuun med Pesusieni, Ikipelaaja ja Ylijumala, kun Ylijumala ei noita 2 kampanijoita ollu menny viel ja advancedillä alettiin pelaileen sitten Dead Center kampanja alkuun

Hauska aina lueskella mitä kaikkee peliin on kirjoiteltu seiniin vaikka tietenkin jos johonki vessaan jäät lueskeleen niin melkein on sit heti henki pois jos joku spitter sinne sylkäsee mällinsä!

Dead Centerin finaali onkin yks mun suosikeista kaikki vaan hakeen kanistereita hiki hatussa.
Dead Centeristä kaikki viel selvis hengissä hyvä kilta!

Seuraavaks olikin sitten The Passingin vuoro advancedillä. Ainiin ja mun oli tosiaan ihan pakko hankkia tuo RE6 modi että hahmot ovat RE6:sta koska Leon!

So much molotoveja!!!
Finaalista taas! voisi ehkä nappailla enemmänkin screenshotteja!
Sain olla ylpeä kun selvisin yksin loppuun!! ja tiukoillehan tuo meni.  Vielä kun vaikeimmalla nämä menisi


Tänään aamulla tulikin herättyä myöhään no sinänsä mukava puoli tässä kun on työtön niin voi pelailla koko yön eikä aamul tartte miettiä heräämisiä kyllä mää mielelläni menisin töihin tietenkin.

Bon Jovin keikka lähestyy ja tuli ihan tippalinssiin kun kuuli aamulla ekana Bon Jovia ihanaa että tulevat Tampereelle! 12 vuotta kun on tullu kuunneltua yhtyettä... puolet omasta elämästä joten täällä tärisen ja oon ihan täpinöissäni!!

Ensiviikolla saan myös hankittua sauna open airiin lipun vihdoin ja viimein! joten mun kesä alkaa tosi hyvissä merkeissä! 

Tämän jälkeen myös sitten hankin Lumoukseen lipun tätä en halua missata tänä vuonna!

Tämmönen by the way oon muuten aika yllättynyt et oon löytäny gootti pukeutumiseen pari paitaa seppälästä yleensä sieltä kun en mitään itselleni löydä ja no ompelenhan itse paljon vaatteitani hameita korsetteja yms ja oon tyytyväinen omiin karva säärystimiini jotka tein.

Viime viikonlopun pukeutumista pahoittelen huonoa laatua
Mini kiltti ja säärystimet tosiaan oon ommellu ite


 Illalla sitten muru tulee tänne joten seuraavan kerran taidan kirjotella tänne sitten sunnuntaina Bon Jovin jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti