torstai 23. tammikuuta 2014

paluu arkeen ja kaikkea muita pieniä jänniä asioita

täytyy sanoa, että nyt oon vasta päässyt kunnolla heräämään opiskelun maailmaan loman jälkeen mikään ei yksinkertaisesti kiinnostanut, ainoa mikä nyt vähän harmittaa että on heränny vähän myöhään näihin asioihin ja esim. meillä olisi kulttuurihistoriassa mahdollisuus suorittaa kurssi itsenäisesti esseillä tietyistä aiheista ja no ensimmäisen esseen palautus olisi ensiviikolla 30.1 ja vähän harmittaa että olen tajunnut tämän vasta nyt ehkä menen sit kurssin läpi tenttimällä vaikka aiheet on tutut ja käyty jo ennenkin amiksessa.
Kertaus on opintojen äiti voisi sanoa vaan tähän.

Mitä muuta koulu elämään kuuluu no se hyvä puoli on että en exääni törmäile koulussa alvariinsa ja muutenkin on alkanut asiat luistaa töiden suhteen, flunssa nyt vielä vähän vaivaa jaksamista.

Sain uusia kavereita tietojenkäsittelijöistä joten ihan mukavaa (lisää peli kavereita!). Foolaneja tässä odottelenkin innolla siellä tunnen itseni edes kuuluvani johonkin porukkaan.

Toivoisin kyllä tulevani juttuun hyvin myös luokkalaisteni kanssa ja on siellä pari joiden kanssa on mukava jutella ja tulee juttuun hyvinkin kun on samoja harrastuksia.
Joskus olisi kiva tietää mitä ihmiset ajattelevat minusta, kun itse haluisin jutella paljonkin kuulumisia ynnä muita henkeviä juttuja ihmisten kanssa ja todella rakentavia keskusteluja, mutta jotenkin se on vaikeaa.
Olenko sitten jotenkin liian outo muille kun olen tämmöinen herkkä/gootti-metallisti-rock henkinen/videopelaaja-nörtti/cosplay-anime harrastaja yms. vai vaikeasti lähestyttävä vai pelottava tai jotain muuta?

Miespuolisia kavereita on aika helppo saada jos vain harrastaa tosiaan videopelejä niin sitä löytyy helposti vapaa ajallekin seuraa joko steamin kauttaa tai sitten konsoli pelaamiseen ja helpompi jutella asioista.
Tuli tässä pari päivää sitten pelailtua kunnon left 4 dead 2 matsi isolla porukalla, oli mukava palata pitkästä aikaa videopelien ääreen.

Desucon Frostbiteakin odotan tässä innolla siellä sitten ainakin Rinoaa cossailen lauantaina muut asut nyt on vielä vähän auki! Kissanaista olen tässä miettinyt jos cossaisin uusiksi.

Mulla on tosiaan myös mieletön ikävä niitä hyviä hetkiä mitä nyt edellisessä suhteessa oli, koska niitä kuitenkin oli siinä.
Harmittaa vain vielä ja saa olon ikäväksi, kun muistelee noita. Varsinkin, kun asiat pääty todella huonosti/ikävästi/ärsyttävästi ja pisti pahasti vihaks suoraan sanottuna.

Yksi mikä ahdistaa myös tässä, kun on sinkku ja ei ole enään kehenkään sitoutunut millän tasolla, niin sitä ihmiset kiinnostuu kauhean herkästi minusta.
Enkä oikein tykkää että musta heti tutustuttua odotetaan että mun pitäisi sitoutua ja kans olla ihan täysillä mukana ja ryhtyä tyyliin samantien parisuhteeseen ja muutenki se että heti kun johonkin tutustuu niin semmoiset kommentit että "mennään naimisiin" enimmäkseen ärsyttää mua. Flirttailussakin menee oma rajansa, senkin voi tehdä tosiaan hienostuneesti ja hyvin pienellä tapaa vihjaillen. Mua ei tosiaankaan kiinnosta haluaisko joku nähdä mut alasti jossain tai harrastaa seksiä mun kanssa pitäkää ihan vain omana tietonanne tuommoiset asiat.

Haluan että muhun tutustutaan persoonana/kokonaisuutena ja ymmärretään mua ja mun periaatteita elämää kohtaan sekä se että nähdään syvälle mun sydämeen. En ole täydellinen en läheskään eikä kukaan tässä maailmassa ole, olen hajoitettu palasiksi monta kertaa...

Mutta se mitä yleensä kysyn itseltäni ennen kuin ryhdyn kenenkään kanssa parisuhteeseen on tosiaan se että haluanko viettää loppuelämäni tämän henkilön kanssa? Olen kai sen verran vanhanaikainen tämmöisten suhteen ja mun mielestä parisuhde on ns. se askel ennen avioliittoa että siinä vaiheessa on jo tosiaan se ajatus loppuelämästä ja niin sanotusti opetellaan toimimaan sitä varten ja kun tosiaan ryhtyy parisuhteeseen niin ei siinä ohella sit liehittele muita ja katsoa jos tulisikin muita vaihtoehtoja.

No tämmöistä tähän päivään toivon mukaan mun flunssa nyt menisi kunnolla ohi ja pääsisin aloitteleen kunnolla nuo opiskelu työt, tulen tekemään ensimmäisen korsetti hameeni! Tulevia keikkoja myös odotellessa sonata arctica, stam1na ja an cafe!

Tosiaan loppujen lopuksi voin todella hyvin.

p.s
Nyt tällä hetkellä mulla on pari world cosplay summit kisaa varten joten tänä vuonna taas ehkä yksi iso unelma toteutuu ja se on tosiaan vain tuo että pääsee tekeen hyvän kaverin kanssa asuja ja osallistumaan kisaan ja pitämään hauskaa nauramaan ja itkemään yhdessä kun asut potuttaa ja kaikki lähestyy liian nopeesti!   


      



 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti