maanantai 24. helmikuuta 2014

Yöllinen eläjä

No nyt on itse asias loma alkanu, kuitenki alku viikko on mennyt koulu hommia tehdessä ja viikonloppu meni koulun Foolaneissa mulla oli ihan mielettömän kivaa siel ja nyt oli paljon rennompi olla kun kaikki oli tuttuja eikä tarvinnu jännittää sitä et meet ainoana naisena sinne nörtti miesten keskuuteen lanittaa. Kiitos kaikki!

mutta mitäs muuta...
näin keskel yötä kai iski tietynlainen varjo, ajatus siitä että onnellisia loppuja ei olisi (juteltiin taas vähän henkevämpiä peli kavereitten kaa, mutta no meil on ihan mielenkiintosia aiheita aina sillon tällön.) saa omalla tavallaan miettiin omaa paikkaa maailmassa.

Itelle kun elämän pienet ilot ja niistä nauttiminen on tärkeetä ja toinen on myös se että ite haluan luoda hyviä muistoja itselle ja mulle rakkailli ihmisille ystäville ja toivon mukaan joskus sille joka sit viettäisi toivon mukaan sen loppu elämäni mun kanssa.

 Omalla tavallaan tuommoiset tällä hetkellä ovat jopa vaikeita ja koen että itestä on osittain tullu kylmä persoona, välitys itseä kohtaan ja omia prioriteetteja kohtaan on aika vähäinen
ja ehkä tietynlainen välitys muitakin kohtaan on vähäinen, huikeet tunteiden osotukset mua kohtaan ei jotenki lämmitä, eikä mun oloa oo kyl yhtään helpottanu se että sinkkuna mun on jotenki paljon vaikeampi olla kun suhteessa, susta on kiinnostunu useampi henkilö samaan aikaan ja haluis viedä sut tyylin alttarille hetken tutustumisen jälkeen, mun on paljon helpompi olla suhteessa kun on sitten se yksi henkilö jonka eteen sää teet töitä, mutta sit kun oot sinkkuna ja susta on kiinnostunu useampi ihminen joita et tunne oikeastaan laisinkaan vielä niin pitäisikö näistä sitten heti valita se yksi ja sitoutua siihen en mä pysty sitoutuun yhtään kehenkää jos en oo 100% varma tai enemmän

mää tiedän omat määränpääni ja siks toimin miten toimin ja näitten takia haluan ollakin varma kaikesta ja sen varmuuden löydän vasta ajan kanssa en hetkellisestä tunteesta että no tämä nyt on kiva alanpa seurustelemaan tämän kanssa tän hetken tunteen takia no way... mutta ainakin sanon asiat suoraan niille jotka nyt on kiinnostunu parisuhde tasol minusta että hei tota musta on kiinnostunu pari muutakin ja et en oo sitoutumas ennen kun oon oikeasti varma, se on sit henkilön oma valintansa haluaako yhä nähdä ja tutustua ja kuluttaa aikaansa minuun kun tiedostaa nuo. Sanon niinkuin asiat ovat, liian usein on tullu myös lähdettyä suhteeseen juuri näin et se eka kiva ihminen niin on sit sitoutunu siihen ja ei oo toiminu vain tuokaan niin nyt haluan ihan rauhassa ajan vain kulua ja viettää ihmisten kanssa aikaa.

semmoista, mahdan olla kusipää monien mielestä mutta se on heidän mielipiteensä.
hyvää yötä ihmiset!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti