maanantai 21. huhtikuuta 2014

Vielä joskus..

Hetki sitten määhän alotin vasta opiskelun mut joo näköjään tässä tämä vuosi on vierähtäny äkkiä. Oon oppinu paljon uusia asioita kuten esim. nahan työstämisen, se on ollut ehkä mielenkiintoisin kurssi tähän mennessä. tähän kevään loppuun meillä on tosiaan vielä tuo portfolion työstäminen ja paitapuseron valmistaminen.

Yhden asian minkä oon myös oppinut, kun meillä on tosiaan aika paljon noita luovien aineiden töitä et ahertakaa kaikki kotona plus muut aineet niin se, että panostaa enemmän niihin aineisiin ja töihin mitkä on tärkeimpiä itselle, oon aina ollut kauhean tarkka et on hyvät numerot mut jos sillä tahdilla opiskelisin ammattikorkeessa mun henkinen jaksaminen ei kyllä kestäis sitä. Joten muutamat kurssit on semmosia että kuhan pääsen läpi niin se riittää mulle.

Kesälle mulla ei oo muuta suunnitelmia kuin desucon sinne ois tarkotus cossailla Envyä fullmetal alchemistista.
















Käsineet, sukat ja huivin olen jo valmistanut peruukki vie eniten aikaa joten sen aloitan toukokuussa sitten ja onneksi nyt nuo housut ja paita ei vie paljoa aikaa.

Kesällä olisi myös tarkoitus aloittaa isompi projekti Traconia varten siitä sitten enemmän kun aletaan kaverini Sinin kanssa työstämään asuja kunnolla! joten odotan tätä Traconin asujen työstämistä todella innolla!

Paljon on muutenkin ajatuksia mielessä ja asioita joita haluaisi kirjottaa, mutta tähän hätään en saa mitään aikaseksi.
Odotan ja annan ajan kulua ja katson mitä se tuo tullessaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti