torstai 3. heinäkuuta 2014

The Story Begins

Täytyy sanoa että on se välillä rankkaa pitää yllä omaa peliporukkaa! Alotettiin porukalla minecraftissa seikkailut ja siinä samalla tuli puhuttua, että jos sitä pistäs tälle porukalle tuubi kanavan,  omasta mielestä ei yhtään hullumpi idea. Itse olen kiinnostunut seuraamaan let's play videoita laidasta laitaan ja oma suosikki let's play tekijä on brittiläinen pyschadelicksnake, enpä tiedä onko itse asiassa suomessa suomalaisia naisia jotka tämmöisiä tekisi, itselle ei ole tullut vielä vastaan. Tuossa tuli myös vastaan se, että voisi keksiä jonkun järkevämmän nimen kuin vain the kilta ja olen odottanutkin, että tuolle nimelle jotain tehtäisiin kun se on ollut vain väliaikainen tapaus. Tästähän syntyi mieletön ns. nimisota, mutta hienoa oli kyllä huomata kuinka kaikki oli kiinnostuneita ehdottamaan omia ehdotuksiaan. Ryhmässä kuitenkin kaikki on niin erihenkisiä niin jokaisella nimiehdotuksella oli sitten vihaajat ja tykkääjät niin mulle sit annettiin diktaattori oikeudet valita mikä vaan vaikka äänestys oli menossa. Hel's Deep oli yksi loistavimmista ehdotuksista! Sain kyllä hajoilla sille. Päädyin kuitenkin sitten nimeen Kansuli & Kamut kaikille yhtä ärsyttävä nimi, mutta simppeli ja ei mikään läppä kuitenkaan ja jos taustoja haluaa tuosta joku niin mää oon aikalail tän porukan keränny kasaan, järkkään kaikkea muutakin meille plus oon joo se ainoa nainen porukassa. Tää on mulle tosi rakas porukka ja kaikki on tasapuolisesti yhtä hienoja persoonia omasta mielestä. Ilman näitä tuntisin oloni yksinäiseksi ja elämässä olisi tyhjä aukko kyllä.
ihanimpia asioita on tosiaan se että ekana kun avaa koneen kirjautuu steamiin tai skypeen kysytään että hei pääsetkö nyt pelaan joo voin mä täs tulla yleensä oon joko tullu suoraan töistä kotiin tai heränny ja en oo muuta kerenny tekeen niin heti soittavat et moii dotaa!
"saanko mää syödä aamupalaa eka?"
Olette mahtavia jaxuhaleja kaikille ja kiitos vielä kun kaikki jaksatte mua!

Tänään leffojen katselua töiden jälkeen ja huomenna alkaa omalta osalta Lumous pääsee näkeen muitakin kavereita pitkästä aikaa joten viikonloppu menee siellä.
eipä tähän hätään muuta lomaa odotan ja toivon mukaan pääsen sillon matkustelemaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti