tiistai 25. marraskuuta 2014

But it's hard.. because I make it hard

Joskus niin tuntuu vaan tältä, menneet kulkee aina jossain määrin mukana, ne kasvattaa kuitenkin yhä edelleen itseä.
Loppujen lopuksi asiat ei olekaan niin vaikeita mitä uskoisi


Jotenkin hetken aikaa ollut vain semmoinen olo et ahidstaa ja on ollut kauhean stressaantunut olo kaikesta voisiko sitä puhua sitten "draamasta" ympärillä. Mää en oo ikinä nähnyt itseäni mitenkään erikoisena naisena tai erityisen ihailtavana... mitä ihmettä jotkut näkevät minus?
tiedän kyllä hyvät ja huonot puoleni aika hyvin. 

Olen antanut itselleni kyllä tässä aikaa nauttia omista asioista jopa pelailutkin ovat jääneet vähemmälle joskus on tuntunu vaan siltä et haluan olla ajatusteni kanssa nyt hetken rauhassa, se on kyllä tuntunut hyvältä. Välillä kyllä on sit taas saanu huomata sen että on vain miettinyt liikaa asioita ja sit sitä huomaa vellovansa siellä masennuksen syövereissä. Kavereiden seura on ollut kyllä parasta tässä, pidettiin pitkästä aikaa lautapeli-iltaakin.
Pikkuvelikin oli pelaamassa sen tyttöystävän kanssa meidän seuras, joten sekin oli mukavaa.
Kattelin myös Cheekin olympiastadionin keikkaa dvd:ltä heidän kanssaan, Jussi 69:llä ollu hienot paikat muuten tuolla keikalla. Oli vain mieletön wau fiilis kun sitä katseli.  (jeps tykkään jopa Cheekistä)

Täytyy kyllä myöntää et oon hemmetin ylpee mun veljestä ja no on se aina ollu kyl ihan huippu pikkuveli, kai se on jotain ottanu opikseen mun puheista ja siitä miten se on nähny mua välil kohdeltavan. Välillä mietin että miten ihmeessä pikkuveikka saa parisuhteen näyttämään niin helpolta ja simppeliltä. No oikeestaan tiedän sen kyllä itsekin onhan itelläkin ollut yksi semmoinen suhde joka on ollut sellainen et se vain toimi, silloin kuitenkin olin nuori ja tyhmä ja sinisilmäinen asioille ja mokasin kaiken. No tämäkin on kuitenki opettanut paljon itselle

Tosiaan ajattelen vain mielessäni monty python holy grail ritarien kuoro äänellä RUN AWAYYYYY RUN AWAYYY. Tuntuu siltä et kaikki on sekaisin mutta, toisaalta kaikkien näiden sekavien tunteiden keskellä tiedän mitä haluan!
Mutta ne asiat tulee vain ajan kanssa ja aikaa minä eniten tässä haluan juuri tällä hetkellä.
Kuitenkin tärkeintä ja päällimmäisenä on se että mulla on hyvä olla ja sen pohjalta kerrankin mietin jopa ihan kunnolla asioita enkä mee vain tunne pohjalta tekemään hölmöjä päätöksiä ja ajatellen muita ja unohtaisin itseni sinne kaiken alle. Ei ja iso EI.


Itsevarmuuteni welcome back


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti