keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Sick like me

Olen aika paljo käyttäny tässä lähiaikoina miettimistä siihen millainen persoona oikeasti olen loppujen lopuksi ja mitkä on niitä juttuja mistä oikeasti pidän. Jotain asioita on jääny ihan ala-asteelta lähtien kuten piirtäminen tykkään siitä yhä edelleen todella paljon ja haluan oikeastaan taas panostaa siihen enemmän. Olen tietenkin myös miettinyt mitä sitä oikein haluan elämältä ja mitä en. Näihin kaikkiin olen tässä n. vuoden sisällä löytänyt ihan uusia asioita, mistä en voinu muutama vuosi sitten kuvitella edes tykkääväni. En kuitenkaa ole ollut yhtään sujut asioiden kanssa kun olen vain miettinyt et ei tälläsestä voi tykätä ja että pitäisi olla vain ihan erilainen henkilö ja vain se ns. herkkä ja ajatuksiltaan kaunis Heli. Haluan oikeastaan olla aika paljon itekseni ja kuluttaa aikaani työskentelyyn ja työharjottelun pariin mikä on aika harvinaista.

Kerrankin saan olla semmoisessa paikassa jossa tulee semmoinen olo että tää on ihan mulle tarkoitettu ja omalla tavallaan haluisin ottaa kaiken vain irti tästä työharjottelusta tai oikeastaan haluan ottaa kaiken irti tästä.

Oon tyytyväinen siihen että vihdoin ja viimein olen sujut itseni kanssa ja tiedän vain tarkemmin mikä on mun juttu ja mikä ei. Mielettömän helpottunut olo ja tästä kaikesta tuli itselle pieni positiivinen pilkahdus omaan elämään.

Tästä on hyvä jatkaa aamua ja odotan innolla taas että pääsee työkavereiden seuraan, koska tän parempaa työkaveri poppoota ei voi pyytää edes. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti