torstai 20. elokuuta 2015

Näin aamu yöstä

Nyt mulla on kerrankin aikaa kirjotella tänne pitkästä aikaa. Harjottelukin loppui ja se on nyt amkin osalta suoritettu pois alta jeee!
Oli hieno tajuta kun yli puolet harjottelusta oli tehty, että olisin voinut hyväksi lukea koko harjottelun aikasemmalla työkokemuksella. Noh ainakin tästä saa työtodistuksen itselle. Helsingin ympäristöä ei oikeastaan tule ikävä siellä on mukava käydä keikoilla mutta kyllä sitä aina töiden jälkeen halusi päästä kotiin Hämeenlinnaan, ehkä sitä on itselle löytäny sen koti kaupungin, missä tykkää olla. Hieman yli viikko koulun alkuun joten on oikeastaan mukava palata myös opiskelu kamujen pariin.

osa ajasta on menny siinä et yrittäny ahertaa traconin cossin kanssa mut saa nähdä saanko valmiiksi tätä harley quinnia ja tuleeko peruukki edes ajoissa. En edes oikein tiedä keitä kaikkia kavereita on tulossa coniin kun ei ole tullu niin kauheasti juteltua coni kavereiden kanssa. Oli itselle muuten mukava yllätys, että kesä desuconistakin tuli k18. kyllähän tämä nyt varmasti monia harmittaa mut itse tykkään sillä tämä nyt antaa enemmän mahdollisuuksia ohjelman järjestäjille ja pitäjille. No itse olen eniten käynyt kuuntelemas luentoja jotka ovat olleet k18 tai sitten menee sinne kauhun puolelle.

Traconia odotan kyllä innolla iltabileissä vihdoin ja viimein Machinae Supremacy <3. miettinyt jo jonkin aikaa milloin tuo yhtye tulisi oleen jossain conissa iltabileissä. Muistan myös kuinka oma coni tieni alkoi Tracon 4 joka oli vielä hervannassa jollain koululla ja jonotin ovelta lipun nykyään kaikki myydään loppuun ja liput viedään käsistä, hassua. Enkä ihan vieläkään tiedä miksi tämä cosplay harrastus vain vie mukanaan ja ei malta lopettaa. Ei varmaan ikinä tule sellaista vaihetta ettei jotain asua haluisi tehdä.

Mitäs muuten mulla on pitkästä aikaa kunnon cosplay into päällä, no hieman ehkä tullu rautojen ja aknen takia taas itsetunto vaikeuksia. Se on yllättävän vaikeata lähteä mihinkään ilman meikkiä, hieman surullista tuo, että kun katsoo peiliin niin ei ole tyytyväinen siihen mitä näkee.

Leikkausta mulla siirrettiin ensivuodelle ja pääsen helpomalla mitä aluks oli puhuttu joten hyvä näin.

Olen kyllä myös alkanut taas inhoamaan mun herkkää ja tunteellista puolta, mun on vaikeeta nähdä siinä mitään hyvää enään. Moni sanoo sitä et siinä on paljon hyviä asioita mutta, mää en oikein vieläkään ole oppinu siitä muuta hyvää asiaa kun luovuuden ja sen taiteellisen puolen mikä tuolta tulee ja tietenkin se et ne joista välittää aidosti ja on rakkaita niin sitä he kyl ovat mulle.
Äh ja huokaus





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti